lördag 19 november 2011

The Prestige !

För er som inte sett den, gör det !!!
Börjar på tv3 nu kl 22.00.
Jag lär ju inte se klart den men det gör ju inget för har sett den flera gånger innan :)
Sena kvällar är ju inte riktigt min grej längre..
Det är konstigt, har alltid vart en nattuggla och helt sjukt morgontrött. Sen blev ja gravid och somnade 20.00 på kvällarna och vaknade alltid tidigt och var pigg !
Tänkte att jag kommer väl tillbaka till gammal "gängor" när ungen är ute men icke, är fortfarande kvällstrött och relativt morgonpigg. Dock kan jag hålla mej vaken till 22.30 nu som oftast.. haha. Bättre än 20.00 iallafall. Speciellt med tanke på att Älva lägger sej ca 19.30 varje kväll och det är skönt att jag & Jonas kan ha lite tid tillsammans då, så jag får så fint hålla mej vaken :)

Go natt... i förskott !




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar