söndag 27 november 2011

Berit has gone crazy !

Klickade hem denna superfina hylla på tradera innan, fan jag som kommit ur mitt tradera beroende kan tänkas hamna där igen... Nåväl, visst är den fin ? :) 

Den kommer göra sej fiiiiinfint i vårt kök.


Här blåser nere på västkusten vill jag lova. Dom varnar för orkanvindar, tror vi gör bäst i att stanna inomhus ja. 
Berit is crazy !

Imon kommer föräldrarpenningen in och då ska jag beställa Älvas julklappar från http://www.pompdelux.se/.
Hon kommer bli helt tokigt fin.. fast det är hon ju annars med, alltid finast i hela universum. 

Nu väntar jag på timern som ska ringa.. förbereder mat till Älva imon. Nöt grytbitar som ska bli antingen kallops eller nån stroganoff. Har massa saker att göra imon så hinner inte koka dom i 1 timme så får göra det idag. 
Och snart blir det Jonas egna jultradition. Varje advent ska man se en av hans "julfilmer". Yep, från o med i år skapar vi jultraditioner som ska följas kommande år... eller ja, vi får väl se :)

Ha en asbäst kväll nu folk.





1 kommentar:

  1. Nu är min andra jultävling avslutad :)
    Kika in här för att se om det var du som vann:

    http://millahoman.blogg.se/2011/november/jultavling-2.html

    Kram // Millah

    SvaraRadera