söndag 13 november 2011

Söndag.

Trööööööööött och seeeeeeeeeeeg idag, känns som att klockan är mycket mer än den är. Men blivit två sena kvällar, eller ja sena enligt mej då, så det kanske inte är så konstigt. I fredags var vi ju ute och åt, sen blev det en öl på Grappa.
Igår kväll fick vi besök av Jonas systrar + pojkvän. Alltid lika trevligt.. och som alltid så håller jag på att däcka och får lägga mej innan dom ens gått härifrån, haha.
Men det är ju jag som ska upp och ge Älva mat klockan 06.00 med.. somnar ju visserligen alltid om efter men jag kräver helt enkelt mycket sömn ;)
Men den omtalade sömnbrist & trötthet som man som småbarnsförälder har har jag inte fått känna på.. än! Har ju turen som har en dotter som alltid sovit hela nätterna. Och jag sover mer nu än jag nånsin gjort, vilket givetvis resulterar i att jag oxå vänjer mej vid mer sömn. Kommer väl få ett helvete när jag ska börja jobba igen och måste gå upp tidigt.

Hur eller hur... Dagens träning är avklarad, fick med mej Jonas syster så det var kul :)
Ikväll väntar kycklingsallad & film med Jonas... och julmust, MUMS !



Jonas första fars dag present, 2 förstoringar :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar