tisdag 22 november 2011

Biggest looser ?

Te, nötter, clementin och ädelost ? Ibland kan man helt enkelt inte hjälpa vad man blir sugen på.
Allt detta under tiden jag tittar på Biggest looser, såklart !?!
Lyckas alltid sitta och äta eller mumsa på nåt medan Biggest looser eller Du är vad du äter är på TV. Ska väl vara glad att det är några direkt onyttigheter men ändå typiskt.
Känner mej ändå ganska smal jämfört med deltagarna där.

Lilla Skrollan sover, Jonas sitter och mixar musik så jag får vara hur osocial vid datorn jag vill :)
Gillar när folk tipsar om olika tävlingar på bloggar, får tacka så hemskt mycket för det !

Imon blir det hem till min rara Vicke och hennes lille goding Hjalmar. Kanske Älvas blivande man ? Vem vet :)
På fredag bär det förmodligen av till Gekås och köpa lite julklappar. Har ju turen att bo 20 minuters bilresa därifrån. Det är annat än ni som åker från "gud vet var" och måste sova över. Men det är ju ett äventyr såklart och folk älskar ju det. Vilket jag kan förstå.. Förr var det annat, inte på hästlängder så bra saker som där finns nu. Då var det verkligen - jaha har du Gekås byxor ? Stackars jävel ! Hahaha.. eller typ så :)

Nää nu ska jag sluta snurra till det, vilket jag tycker jag gör.
Ha en fantastisk kväll människor !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar