söndag 27 november 2011

Grattis på 1:a advent ??

Ah vilken natt.. Vaknat flera gånger och vart helt svettig, som när man har feber men det har jag ju inte. Känns som min kropp håller på att spela mej ett spratt !?
"Lyxfrukost" 1:a advent till ära.. äggröra & bacon. 
Nu blir det att ladda inför ett styrkepass på gymmet, vad jag inte är sugen på det. Men det är bara att bita ihop... eller skita i det. Vi får se vilket det blir.

Det ska tydligen bli storm här idag, Jonas ska hänga i studion, vad ska vi göra då ? 
Min rastlöshet kommer över mej som vanligt.

Men då, grattis på 1:a advent.. eller vad man nu säger.


1 kommentar:

  1. hej, nu är tävlingen om ett valfritt smycke avslutad och vinnaren är utsedd du kan se vinnaren här: http://www.nattstad.se/hannastangberg?id=2074425 vann du inte? var inte ledsen jag har alltid tävlingar i min blogg så delta gärna i en ny tävling, kram!

    SvaraRadera