tisdag 22 november 2011

Förälskad !

Go morron !

Hade skrivit massa bra saker i huvudet innan när jag låg i sängen... men nu är det helt tomt.

Vill iallafall börja med att säga Stort GRATTIS till Malle & Peter som inatt utökade familjen med en liten flicka :) Så underbart ! Nu har dom en av varje.

Idag blir det att springa på gymmet. Världens bästa mamma kommer och passar Älva en stund. Har inte tränat sen i lördags vilket typ ger mej abstinens. Kuuuul om man blir sjuk då och inte kan träna på en vecka !! Nää bort med såna dåliga tankar.

På söndag är det äntligen 1:a advent, som jag längtar. Har saknat alla adventsstjärnor sen jag tog ner dom i vintras. Blir så mysigt med alla stakar & stjärnor. Plus att Älva ska få vara med om sin första jul, och vägen fram till jul ! :) Hon fattar ju inte så mycket nu men det är lika bra att börja skaffa traditioner som ska "gälla". Har aldrig gillat julen av olika anledningar innan, och sen min bror dog så har den vart ett helvete att fira, men nu.. nu blir det kul igen :)
Har planerat lite julklappar med till folk men det kan jag ju inte skriva här eftersom vissa läser vad jag skriver.
Hur som helst blev jag totalt förälskad i denna sida PompDeLux , jag vill köpa typ allt till Älva i julklapp. Så det blir iallafall en klänning, byxor, strumpbyxor & en varmare tröja till henne. Är ganska säker på att hon inte läser min blogg så det kan jag ju skriva, haha. Fyndigt va ?! ;)
Har du barn, barnbarn, syskonbarn, what ever så kika in där. Det är bra priser med och kostar inget att titta :)

Nu blir det lite fixa och dona innan yrvädret vaknar.
Ha världens bästa dag !



Vackraste ungen på denna jord  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar