onsdag 23 november 2011

En till i samlingen :)

Idag kom sjalen jag vann från http://lollopard.se/ häromveckan, lika fin IRL som på bild. Jag har ju lite av en fanatisk samling av sjalar... och skor... så en till är ju asbra enligt mej :)

Idag har vi vart hos Vicke och Hjalle och myst. Alltid lika trevligt. Man trodde ju att man skulle ses typ varje dag eftersom båda är mammalediga, bra vänner och bor 2 minuters gång från varann.. men icke ! Alltid nåt som kommer upp hos den ena eller den andra.
Men så är ju livet som småbarnsförälder.

Nu taggar vi för spinning ikväll med köttfärssoppa, MUMS !


2 kommentarer:

  1. Hej jag tänkte bara tipsa om att just nu kör jag en tävling på min blogg med 4 st goodibags full proppade med "mamma och barn priser" för sammanlagt 6000 kr så passa in och anmäl dig och ha chansen att bli den lyckliga vinnare och göra dig själv eller någon annan glad lagom till jul:) kram

    SvaraRadera
  2. Men tack för tipset :) det gillar vi !

    SvaraRadera