torsdag 17 november 2011

Lite oroligt i natt.

Morn på er !
Kom i säng innan 22 igår och tur var väl det för lillpruttis har sovit oroligt i natt.. Vaknat till flera gånger och vart ledsen. Tycker jag har stått och "schyyy´at" och ruskat sängen typ 100 gånger... fast när jag tänker efter så var det nog bara 2 eller 3. Men inte bara jag blev trött av det för Älva vakna först 7.30 och ville ha mat, och nu sover hon igen.

Idag måste jag komma ut på promenad och få luft, känner mej lite små hängig idag med och det ingår inte i mina planer. Är inte det minsta snorig dock så ingen förkylning här inte. Tur är väl det nu när söta lilla Milla ska komma hit och vara söt idag.

Nu ser vi fram emot söndag med. Då ska vi till Kusthotellet och bada, basta, äta buffé och ha det gott. Jonas fock det i födelsedagspresent av mej. Han fick även dessa assnygga portionsskålar


Jag älskar dom.. så VI fick dom snarare av mej när han fyllde, haha. 
Har inte fått inviga dom än men kanske snart. 

Ska nog passa på att ta en dusch innan bebis vaknar igen. Hon är ju sådär måttligt road av att bli nertvingad i sin hokus pokus stol och titta på när mamma duschar. Men det går ju dessvärre inte att lämna henne själv när man duschar.. inte än på 5 år eller nåt.

Ha en fin dag alla.. Är ganska "många" som läst min blogg har jag sett, undra vilka ni är !? Lämna en kommentar om ni har lust. 


4 kommentarer:

  1. Tänka sig att en av dem är jag, Graf. Snygga portionsskålar! Vart kan man tänkas finna på dessa? :)

    SvaraRadera
  2. Haha ja men va kul Maria :)
    De kan du hitta på : http://www.kitchenstore.se/
    Affären finns på Kungsmässan.

    SvaraRadera
  3. Hejsan hoppsan!!

    Vill tipsa att det just nu startas en tävling i min blogg där man har chans att vinna ett valfritt Nova star plagg från kidsbrandstore.se
    http://mammapetra.myshowroom.se/tavling-i-samarbete-med-kidsbrandstore-se/

    Tävlingen avslutas 24/11 Kl:23.59

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Åh tack för tipset :)
    Ska genast tävla och hoppas givetvis på vinst !!

    SvaraRadera