fredag 25 november 2011

Och vinnaren är ... JAG ! :)

Eller ja, Älva kanske man ska säga. Det är ju trots allt hon som kommer få den.
Fick precis veta att jag vunnit denna coola Geggamojja klänning hos agneslauedberg & http://babylooba.se/ 


Kommer bli toppen på Älva i vår. 
Ni som tycker jag länkar till alldeles för mycket tävlingar kan sluta tycka det.. för det är ju så jävla kul att vinna. Man skulle ju vilja köpa allt till sina barn, och till sej själv med, men det är ju inte så lätt när man får en fet insättning föräldrarpenning varje månad.. har ju inte råd att köpa allt annars heller, men ja ni fattar. Då är det ju askul att det finns dessa tävlingar, och det är ju sjukt kul när man vinner :)
Sååå Grattis Lina :) Tack !

Varför jag är uppe i ottan är ju för att jag mentalt förbereder mej för otrevliga kärringar, kundvagnskrockar och en jäkla massa folk - Gekås Here I Come !
Många tycker nog jag är dum i huvudet som åker på självaste löningsdagen, MEN får jag bestämma så är det bara jag, mamma & lilla Skrollan där idag. Vi får se om jag har rätt.
Nu ska jag fixas... sen blir det att väcka Skrollan, kommer nog bli populärt.. inte !

Hörs senare godingar !!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar