onsdag 30 november 2011

Fönsterna ? Fönstrerna ?

Snaaaart ska jag få lägga mej. När jag vaknade i morse, eller Älva väckte mej rättare så trodde jag nästan jag skulle dö så trött var jag. Ni vet sådär trött att det gör förbannat ont att öppna ögonen, för det känns som man har typ 10 liter sand under locken. 
Sen fick man en sådär go huvudvärk mitt under dagen. 
Men det finns typ inget som inte ett spinningpass klarar av. Svettig som fan men utan huvudvärk och pigg och glad. Nöjd att jag tog mej dit trots mina planer på att skita i det. 

Imon är det vilodag.. ja rent träningsmässigt alltså. Fönsterna behövs ju fortfarande putsas, tyvärr. 
Seriöst, hur stavas det ?? Fönsterna ? Fönstrerna ? 

Go natt på er, sov bäst i världen !



1 kommentar:

  1. Sv: grattis till fina resultat :) över 17 kg är absolut inte dåligt :)
    Ja det hoppas jag med,men det känns omöjligt just nu eftersom att jag har sex kilo kvar och sen kommer jul och nyår, men skam den som ger sig :P

    SvaraRadera