lördag 26 november 2011

Liiiite besviken.

Planerat i flera dagar att ikväll då jäklar ska jag frossa i en god kebabsallad.
Sagt och gjort... men nej nej nej det var inte alls så gott som jag ville att det skulle va.
Så det var inte värt att släpa ut stackars Älva i ösregn för att köpa en kebabsallad... då vet vi det till nästa gång.
Nää bättre med det vanliga - ädelost & nötter... och julmust såklart !

Så nu sitter jag här, ensam och njuter av lugnet. Jonas är och skapar musik så att vi kan bli tokrika och köpa ett fint hus och allt annat som jag vill ha, haha.
Lilla Skrollan somnade utan några som helst problem trots att jag la henne lite tidiagre än jag brukar.
Snart börjar Så mycket bättre och vi håller tummarna att jag håller mej vaken ;)
Men först, telefon dejt med världens bästa Erika !!


Tjing !!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar