söndag 20 november 2011

En trött Lina & en pigg Älva !

Idag är verkligen en dag då man önskade att Älva skulle sova till 10, vilket hon gör ibland. Nää då vaknar hon 08, vilket är hennes tidigaste uppgång. Ja jag vet jag ska inte klaga, de flesta jag känner med barn blir väckta 06 varje morgon men det hör inte hit. Idag hade jag nog kunnat sova hela dagen känns det som.
Men lilla Piggelin hade andra planer.. så vi lät pappa sova vidare och nu försöker jag så gott det går att skriva detta och få i mej en kopp kaffe.. Det är inte det lättaste med en 9 månaders bebis händer som är överallt. 
Men jag blev glatt överraskad när de spelar musik på MTV för en gångs skull. Resten av dagen visar de ju numera bara massa skit serier. Så nu står Älva och diggar och dansar, morgonjympa - check ;)

Har du nån rolig blogg tävling så tipsa gärna mej, så jag kan lugna mitt beroende lite :)

Ha världens bästa dag nu folk !



1 kommentar:

  1. http://blogg.veckorevyn.com/lalife/ (malin åkermans systers blogg)

    SvaraRadera