måndag 28 november 2011

Håll alla tummar ni har !!

Har hittat världens finaste klädskåp till Älva på blocket, är i samma stuk som hennes spjälsäng. Ringde direkt på det men nån annan jäkel hade hunnit före.... såklart !!
Håll nu alla tummar ni har på att denna människan INTE kommer och köper det imon som hon hade sagt, för isåfall är det mitt. Seriöst, hon som säljer det ska bara ha 350kr för det.. känns ju som man rånar henne.

Fiiiiint, eller hur !?
Har ni ett sånt här skåp hemma som står och skräpar så HOJTA högt som fan. Jag vill, jag vill, jag vill ha det !!!

Annars har jag och lilla Skrollan vart ute på vift idag, en sväng på second hand, rusta & fyndmagasinet. Så nu har hon däckat efter alla affärer hon besökt. 
Jag var även asbra och fickparkerade för första gången sen jag fick mitt körkort för 8 år sen.. 
Tuuuuur att vi har en sån liten bil, den är typ 1 meter lång... kanske. Fickan var väl 3 meter men jag är rädd att köra in i allt ändå.

Kraaaaam









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar