måndag 21 november 2011

12 timmars sömn !

12 timmars sömn var nog precis det jag behövde.
Stupade i säng 21.30 igår kväll och idag sov Älva till 9.30.
Hon var helt slut efter sin första julmarknad igår, så detta var nog välbehövligt av oss båda :)
Nu är vi pigga och undrar vad som händer idag ?!?! Har börjat bli så rastlös på dagarna nu.. Tro mej, jag älskar att vara hemma med lilla Skrollan och saknar inte jobbet det minsta.. men denna rastlöshet ! Tur att jag har världens bästa sambo, mamma och svärmor som ställer upp och hjälper till så jag kan få komma iväg och träna så mycket så lite av rastlösheten försvinner.

Vi ska föresten på husvisning idag igen, det kom jag på nu, haha. Vi var faktiskt båda mycket positivt överraskade på huset i lördags så nu får vi se om dagens hus överraskar lika mycket.

Nu står världens finaste lilla flicka och tok diggar vid tv-bänken till favorit musiken med Kamchatka :) Nåt musikaliskt lär det bli av detta lilla troll, har aldrig förr sett en unge som är så medveten om musik och hon var det så tidigt, bara nån månad gammal. Men med den musikaliska ådra det finns på hennes pappas sida hade det ju vart konstigt om det inte var så. Men det lär vi ju märka..

Nää nu får vi fixa till oss.
Ha en bra dag folk !





2 kommentarer:

  1. Så fint namn ni gett er flicka, lilla Älva :D

    SvaraRadera
  2. Tack :)
    Det var ett självklart val för oss :)

    SvaraRadera