söndag 27 november 2011

Utegångförbud !

För första gången i mitt liv har mamma gett mej utegångsförbud.. trodde lätt detta skulle ske innan jag var 27 år gammal men icke.
Jag har inte vart olydig eller nåt, utan med den enkla anledning att det är storm varning ute och hon vill inte att jag under några som helst omständigheter tar med Älva ut.. Ja så egentligen kanske det är Älva som har fått utegångsförbud av sin mormor ?
Visst, jag stannar inne. Men med en kille som är på "okänd ort" och spelar in och ett tomt kylskåp är det inte mer än rätt att jag då kräver att mamma åker till affären åt mej. Så nu väntar jag på hemkörning av Willy´s varor ;)

Annars så händer det inte så mycket denna dagen. Är väldigt bitter att jag inte vann retro brödlådan på tradera som jag ville ha. Jävla skit person som kom och tog den med 30 sekunder kvar av budgivningen. Brukar vara jäkligt snabb på det där annars men missbedömde tiden lite.
Så nu får jag fint invänta att en liknande ska dyka upp.

Nu kommer Willy´s "budtant" ;) 
På återseende !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar