torsdag 1 december 2011

Laga tonfisksallad ??

Dan före, dan före, dan före, dan före.... ja ni vet vart jag är på väg.
December månad alltså. Var det inte typ asmycket snö både förra & förrförra året vid denna tiden ?
Vart tog vargavintern vägen ? Gillade ju den mycket mer än en lååång höst med mycket regn & blåst (välkommen till väsktkusten) 
Idag hoppas jag på att massa av mina internet paket kommer.. vet att ett (pompdeluxe) ligger på Kvantum och väntar sen igår, men så skickar dom brevavi !! Why ? Släng iväg ett SMS och skona miljön lite plus att jag får sakerna när dom faktiskt kommit !

Hur eller hur..
Känner mej pigg idag, alltid skönt att konstatera det på morgonen. Hoppas det fortsätter hela dagen bara.
Blev sugen på tonfisksallad efter jag lagt mej igår, så det får jag nog laga idag.. Hahaha laga ?! Man lagar ju inte det, skär lite grönsaker eller vad man nu vill ha i, öppnar en burk tonfisk och slänger i. Kokar visserligen ägg så lite laga blir det ;)

Nu hör jag lilla Dockan ligga och pusta och frusta i sängen, dags för denna dagen att börja på allvar.
Ha en fin dag vänner & okända.


4 kommentarer:

  1. Jag flyttade ner i mellandagarna -09 (den första riktigt snörika vintern här på as länge). I vilket fall så var det barmark då och även några dagar till innan snön kom. Bara för att svara på din fråga...

    SvaraRadera
  2. Hej nu ska länken funka hon hade länkat fel ...

    ha en bra dag

    SvaraRadera
  3. Det är bra att du har koll Maria :)
    Tror dock att det faktiskt snöade redani typ oktober det året !

    SvaraRadera
  4. Sandra(melanies mamma)1 december 2011 kl. 10:12

    Det var snö nu. Vi var i stlm i slutet av nov förra året för att mysa på hotell och gå på julmarknad med stora tjejen. Det var nästan -15 grader och ganska mkt snö :)

    SvaraRadera