tisdag 20 december 2011

Stressa är min grej !??

Aldrig mer vara ute i sista stund med 30-års present.
Jag som är ganska bra på att stressa i vanliga fall stressar ännu mer när det är jag och 3 miljoner människor inne i affären samtidigt.. plus 100 grader varmt.
Ja självklart överdriver jag men det är sånt man gör.
Men det blev en liten fin sak till slut.. får se om 30-åringen tycker detsamma.

Min dotter har utvecklat ett jävla temperament. My god vad arg ungen blir om hon inte får göra som just hon vill. Det kommer bli riktigt kul i trotsåldern när hon redan nu blir tokig.
Men men, inte ska det va lätt att uppfostra barn.

Cykeln är iallafall såld nu. Gick ner till 800kr så att lillkillen skulle ha råd.
Man får ju vara snäll nu i juletider :)
Så kanske är tomten snäll tillbaka då !

Nää svira om så man blir redo för 30-års kalas kanske ? Behöver ju kanske inte gå dit i mysbrallor och osminkad ?

Ha det bäst alla !



3 kommentarer:

  1. Sugen på att vara med i veckans blogg? ;)
    Vem vill inte ha mer läsare

    DIREKTLÄNK:
    http://mezos.blogg.se/2011/december/veckans-blogg-2.html#comment

    SvaraRadera
  2. Vad snällt att du gick ner i pris! Ha så kul på kalaset! :)

    SvaraRadera
  3. sv: jättekul att du är med och tävlar, lycka till! hoppas du får en superbra kväll :)

    SvaraRadera