måndag 26 december 2011

Nej nej nej..

Hur kan man få min dotter att somna i vagnen ? Hon vägrar !
Nog så är hon ju på bra humör så det är ju ingen fara men hade vart trevligt om hon bara kunde sova en liten stund i sin vagn.
Försökte i över 1,5 timme men icke.
Var både ute och gick och i affärer men nej nej nej, här ska vi inte sova.

Kollade lite rea men får ju panik när alla andra oxå ska kolla samtidigt, så la ner det ganska snabbt.
Nu har jag fått ge Älva mat och äntligen sover hon, så vi får bli sena till Helena.

Då ser vi fram emot nyårsafton nu då.
Vad ska ni hitta på ??
Här blir det lugnt. Ska hem till mamma & Fofo på middag, sen sover vi nog där.
Ska bli skönt, så slipper man släpa upp Älva mitt i natten när man ska hem.

Nu vill jag ha hem min Moccamaster !!!! 
Den borde väl vara på ingång snart tycker man.
Eller ja det kanske tar lite tid såhär i jultider.
Men sånt har inte jag tålamod till !!

Ha en bra dag !
Kram på er !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar