torsdag 29 december 2011

Skrikfest !

Tänder ?
Separationsångest ?
Övertrött ? 
En fas ? 
För mycket intryck ? 

Skrikfest varje kväll är väldigt uppiggande !!

Ja ibland är det jobbigt att ha barn.
Ja jag får klaga trots att min dotter annars är typ världens lättaste.
När man inte är van att ha det såhär blir det jäkligt jobbigt.
Sen tycker jag ju givetvis mest synd om lilla Skrollan som inte ens kan berätta vad det är som är fel.
Mammas lilla hjärta 


Nu håller vi tummar & tår på att det fortsätter vara tyst i sovrummet fram till imon bitti.
Harry Potter och fenixorden står på schemat denna kväll, bara 3 filmer kvar sen.
Nästan samma ångest känsla som när en serie man följer slutar för gott...



Trevlig kväll på er !



3 kommentarer:

  1. SV: Vad roligt att fler har Harry Potter maraton, jag avslutade mitt här om dagen och har precis börjat på ett litet mini maraton av de två One Tree Hill boxar jag har. Inväntar den tredje.

    Kram Sanna

    SvaraRadera
  2. kul att du är med och tävlar om ett par Slippers från Ziperall :D meddelar när tävlingen är avslutad!

    allt bra med dig ikväll?:) kram

    SvaraRadera
  3. Just nu kan du vinna en fuktkräm från rosenserien på min blogg! Var gärna med och tävla här: http://missbuttercup.blogg.se/2011/december/tavling-vinn-fuktkram-fran-rosenserien.html#comment

    Ursäkta om du inte gillar den här sortens kommentarer!

    SvaraRadera