onsdag 21 december 2011

Snö !

Ååååhh äntligen vaknar man till lite snö !!
Dock bara lite på bilarna men det är bättre än inget :)
Nu är jag uppe sådär tidigt igen, men går man och lägger sej strax efter 21 så går det bra.
Har ju min "egentid" nu på morgonkvisten. 
Plus att jag har ju mitt heltidsjobb med att tävla, haha. 

Vad denna dagen har att erbjuda undrar jag. 
Behöver handla så det kanske får bli det... ja för det lär ju ta heeela dagen. Inte !

Nu lite kaffe, en nikotin/tobaksfri snus & datorn.
Ha världens bästa dag nu !



4 kommentarer:

  1. Snusar du nikotinfritt. Hur funkar det? Stillar det nåt sug?

    SvaraRadera
  2. Ja jag var ju tvungen att ha nåtunder läppen när jag blev gravid.. Så fick bli detta :)
    Ja det funkade ju väldigt bra då med suget.. Nu går det mest på rutin att stoppa in en..

    SvaraRadera
  3. Jag rökte men lyckades sluta. Började då snusa men blev gravid. Började då ha tuggummi under läppen för att ha nåt som brände till...

    SvaraRadera