måndag 19 december 2011

Rööööd klänning !

Skrollan vakna inte förr än strax innan 08 för sin frukost idag.. Tack sa hennes mamma.
Sen somna hon om så nu njuter jag med kaffe.
Ja hon var ju vaken ungefär 1 timma i natt så det är ju bara rätt att hon sover länge idag.
Hatar när det blir så. Hon vaknar och så är det precis som att hon inte kan komma till ro och somna om.
Stackars liten.. och stackars mej som är astrött, haha.

Vann ju en klänning igår.. det glömde jag berätta.
En rööööd klänning från http://nahla.se/


Ni som känner mej nu skrattar säkert lite och tänker att detta är ju inte Lina ! 
Men jag tycker den är ganska fin.. Hur som helst finns den bara i XS & L vilket inte är min storlke nån av dom så blir nog att jag får en annan.. Så vi får väl se vad det blir..
To be continued.. 


Vad händer idag ? Inte en aning.. inget planerat vilket känns bra.
Fast jag kommer va rastlös inom 2 timmar så är det nån som vill hänga så slå en pling :)

Ha världens bästa dag rara människor !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar