tisdag 13 december 2011

Tack på förhand !

Ja då börjar denna dagen gå mot sitt slut..
Idag har vi haft besök av Moster Johanna.. Älvas moster alltså, jag har ingen.
Har även fått träna... blää vad jobbigt det var idag. Inte alls kul.
Hoppas på bättre känsla imon på spinningen.

Vad har alla ni andra hittat på idag ?
Lucia och allt ju.. Hade jag inte en tanke på.
Kanske för att min dotter är för liten för att sjunga Sankta Lucia.
Nästa år kanske ?

Halva kvällen har jag, nää nu överdrev jag... En liten del av kvällen har jag ägnat åt att lägga ut bilder på Loppisen på Facebook.. De har ju tagit bort alla så nu får man fint lägga in allt man inte fått sålt igen, suck !
Ska även fylla på med lite nytt. Provade kläder i gaderoben igår men det var visst massa saker som var på tok för stort, lika bra att göra sej av med det då. Så är ni inne på Varbergs loppis på FB får ni gärna köpa alla mina saker, tack på förhand :) 


Nu tar jag natt.. Sov bäst alla bra människor.

Puss !





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar