tisdag 13 december 2011

Dom ba !

Tror vi har varannan dag tänder som spökar.. Hittills har det mest vart gnäll och en liten flicka som typ hugger efter saker.. Kliar det i munnen tro ? Stackaren.
Jonas är fortfarande hemma sjuk så jag tar ut min egentid på springbandet på gymmet.
Men först ett besök hos "kvinnodoktorn" , ni killar som inte fattar nåt så är det gynekologen jag pratar om, intressant va ?
Alltid lika "kul" att gå dit...

Nagelbitare sen barnsben som jag är, börjar de sakta men säkert växa ut.
Räcker att jag målar naglarna med nagellack så slutar jag bita... eller oftast räcker det iallafall.
Sen får dom va långa tills några går av, då tycker jag det ser dumt ut och biter av resterande så det jämnar ut sej. Och detta kom ja in på, varför ? Inte en aning.. Hur eller hur !


Ja just det.. Fick mail att jag vunnit 250kr presentkort hos http://www.piazzan.com/sv/
Ja jag gillar ju att vinna så blev mycket nöjd.
Får nog bli att köpa dessa söta lådorna till Älvas blivande rum :)

Naw gulle.


Hoppas ni har en fin dag. 
Förhoppningsvis kommer min lillasyster hit idag och underhåller oss med: ja ba, hon ba, dom ba ;)


2 kommentarer:

  1. Kul att du var med och tävlade om 300 kr hos evasunderkläder =) du hittar vinnaren och en ny tävling här:

    http://eemma.se/2011/december/julkalender-lucka-nr-13.html#comment

    ha en fin dag :D kram

    SvaraRadera
  2. Kul att du var med och tävlade om 300 kr hos evasunderkläder =) du hittar vinnaren och en ny tävling här:

    http://eemma.se/2011/december/julkalender-lucka-nr-13.html#comment

    ha en fin dag :D kram

    SvaraRadera