onsdag 21 december 2011

Smartass !

Har idag överlevt att ensam storhandla med Älva
Det gick över förväntan med tanke på att jag, smart som jag är åkte dit när Älva brukar lägga sej och vila. Smartass ! 
Inget psykbryt på min sida, bara en vansinnig unge som inte fick leka med mammas plånbok.

Roligast just nu - dricka ur flaskan själv !
Mammas lilla flicka börjar bli stor.



Förvånas ofta över vilka puckade människor det finns, syftar på Jonas favorit program Lyxfällan, har på Tv´n nu och de visar en repris.
Jag undrar HUR man som relativt normal människa kan sätta sej i en sån sits, dom har, hör och häpna 135 betalningsanmärkningar ! 135 !!!!! Hur är den ens möjligt ?? 
Dom ljuger för varandra, för sin famil, dom bara köper & köper & köper trots att dom inte har pengar.
Visst jag är jäkligt grym på att handla men inte fan köper jag saker för pengar jag inte har !?
Lika bra att lämna ämnet för jag blir bara irriterad.
Och det finns säkert några där ute som blir irriterade på mej nu.. men det skiter jag i.

NU just i denna stund hör jag för första gången Älva gnissla tänderna... Lägg av !! 
Usch vilket hemskt ljud.. Hur får man en 10 månaders att sluta med det ???

1 kommentar:

  1. sv: kul att du är med i veckans blogg säger till när vinnarna är uppe :)

    SvaraRadera