tisdag 6 december 2011

Snygga or not ?

BVC - Check !
Träna - Check !
Det gick kanon på BVC, Lilla Skrollan väger numera 9814gr och är 71,6cm kort. 
BVC tanten säger varje gång att hon tycker att Älva verkar sååå nöjd & glad :) 
Det är skönt att höra tycker jag.. och så är hon ju nöjd och glad nästan alltid.
Träffade Åsa och lilla söta Milla där så vi hade följe hem..

Sitter mest och väntar på att Jonas ska komma hem från jobbet... tills jag kommer ihåg att nej han kommer ju inte hem innan torsdag kväll.. Jaha, vad göra ? 
Serie race med mej själv ikväll tro ? Har ju "lite" att ta igen. Hoppas Älva somnar snällt så hennes mamma får komma ikapp lite.

Är föresten med i en tävling som http://www.lensway.se/ har, man skulle bara fylla i sitt namn och hemort kl 12 idag på en sida, de 2000 första som gjorde det vinner ett par nya glasögon. 
Jag satt bänkad framför datorn och hade koll med http://www.klocka.nu/ bara för att typ ha en chans. Klickar in mej på länken fort som fan och fyller i vad man ska.. trycker på knappen och sen kommer man ingen mer vart.. testar typ 4 ggr till men man kommer ingen vart.. Först läser jag vad som står i texten, typ nåt liknande: "Allt du ska göra är att registrera dej. Tryck bara EN GÅNG för det är sista trycket som räknas" 
Så har jag otur nu så är det mina extra tryck som gör att jag inte vinner några glasögon... att jag aldrig lär mej att faktiskt läsa igenom vad som står först !!! 
Kanske till nästa gång.. 
Hur som helst så behöver jag verkligen nya glasögon.. Vill ha typ pilotbågar.. Vet inte alls om jag passar i det men det är jäkligt snyggt på många andra. Skummade igenom några bågar på Lensway och fastnade för dessa : http://www.lensway.se/glasogon/salming/SA2110-BS1
Fast dom kanske inte ens ingår i de man kan vinna.. var tydligen 70 olika att välja på om man vann.. Så nåt par måste väl falla en i smaken kan man tycka.. Hur eller hur, visst är dom snygga ? 


5 kommentarer:

  1. oh, snygga glajjor, dom skulle passa dig!
    /Eri

    SvaraRadera
  2. Tror du det ? Kuuuul :) Får kanske bli ett par även om jag inte vinner !

    SvaraRadera
  3. Dagens blogg är avslutad, kolla om det blev du! :D Och du, glöm INTE att anmäla dig igen! :D

    SvaraRadera
  4. Hejsan! Du var med i en tävlin på min julkalender, och här hittar du vinnaren:
    http://hannalovisasol.se/2011/december/julklapp-till-dig-sjalv.html#comment

    Missa inte heller den senaste omgången, här:
    http://hannalovisasol.se/2011/december/julkalender-dag-6.html

    SvaraRadera
  5. Sandra(melanies mamma)6 december 2011 kl. 20:00

    mkt fina :) hoppas du vinner :) kram Sandra

    SvaraRadera