onsdag 7 december 2011

Spark i röven på mej själv !

Tränad, duschad, mätt & asbäst såklart !
Min mamma har läst hela min blogg nu ikväll, haha. Hon som är så sjukt skeptisk till allt som inte är jätteanonymt på internet satt och smålog, skratta och blev tårögd när jag hade skrivit nåt snällt om henne :) 
Underbara mamma 
Hon är inte bara världsbäst.. hon är snygg med !
Hoppas att jag kommer va lika snygg som henne när jag fyller 50... Ja mamma, du är bara 49 år !
Men i mars.. då jäklar blir du lastgammal :) Skämt o sido !

Imon blir det nog ett besök hos mormor & morfar.. Morfar fyller nämligen 86 år, grattis i förskott !

Nu kanske jag ska försöka mej på att kolla klart det där förbannade halva avsnittet som jag hela tiden skjuter fram.
Spark i röven på mej själv !!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar