måndag 19 december 2011

Mum´s little rocker !

Nu var klänningen "beställd" så då håller vi tummarna på att jag inte ser för jävlig ut i den. 
Det är ju inte riktigt Lina med såna klänningar vet ni som känner mej. 
Men ombyte förnöjer säger dom :) 
Och gratis är ju gott så det är bara att tacka och ta emot.

Nu har vi vart ute på långpromenad så min stackars dotter får lite luft efter sin förkylningsvecka.
Har inte direkt velat släpa ut henne i regn & blåst när hon var sjuk så det har blivit ganska många dagar inomhus. 
Men nu har Skrollan fårr massa frisk luft och hennes mamma har blivit "rastad"


Hej jag heter Älva och såhär söt är jag !

Mum´s little rocker  
Den stämmer verkligen till 120% 

Nu håller vi tummarna på att jag blir av med cykeln jag ska sälja.. 
Väntar på ett ja eller nej.
1000kr för en fin Kronan cykel tycker jag inte är så dyrt med det är en kille som är 14 år och som ska betala den själv, så jag förstår om han tvekar och tycker det är mycket pengar. 
Men han kommer ju vara lika tuff när han är 70 bast och glider runt på sin cykel :) 

Ha det kanon alla skrotungar !!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar