måndag 19 december 2011

Det går bra nu ;)

Hade för ett år sen sån sjuk dille på blodapelsiner. 
Var i slutet av graviditeten och det var den enda craving jag hade under hela tiden.
Så igår när vi var och handla var jag ju tvungen att köpa en påse... och ja, lika gott även som icke gravid :) 

Mumsigt !


Försöker skaffa orken att släpa med mej Älva upp på vinden och ta ner hennes "mini kläder" och rota runt och sålla ut så man kan sälja lite av hennes 1 miljarder plagg ! 
Tänkte lite, och får vi ett barn till så kan det ju antlingen bli en kille som jag inte komma vilja i enbart flickkläder ;) Skulle man få en tjej till så vill man ju ändå köpa lite nytt.. 
Lika bra att sälja lite då. 
Vi har ju såå mycket kläder som Älva ens aldrig använde. Man hittar ju sina favoriter och dom kan ju även nästa unge använda istället.

Ja, och sen fick jag ju mail om att jag vunnit en kaffemaskin, haha.
För att göra lite reklam så kommer den från http://www.whiteaway.se/
Det går bra nu ;) Oh yes !

En styck fin "moccamaster" 
Kommer nog till användning eftersom Jonas älskar kaffe mest av allt.. eller ja inte allt kanske.



7 kommentarer:

  1. ÅÅå en sån vill jag ha.. Grattis =)

    SvaraRadera
  2. Den är skit snygg och gör underbart gott kaffe!!

    SvaraRadera
  3. Lätt att jag ska. Den gör ju bara så sjukt gott kaffe =)

    SvaraRadera
  4. Men fan va bra ! Har aldrig testat en så nu när ni lovordar den blir jag grymt nöjd :)

    SvaraRadera
  5. sv: allt bra? :) förlåt för sent svar!

    var gärna med i dagens lucka =)
    http://eemma.se/2011/december/julkalender-lucka-nr-19.html#comment

    SvaraRadera