måndag 12 december 2011

Nu jäklar blir det finmiddag !

Då tackar vi, bockar och bugar för att jag fick vinna dessa superfina Nobel bestick hos http://husligheter.elle.se/ :)


Nu jäklar blir det finmiddag ! 
Började ju sakna denna underbara känsla man får av en vinst men nu är jag med i gamet igen.
Glad blev jag med.
Linn & Sebbe prepare for dinner ;)


Vaknade helt utvilad kl 08.00 i morse. Nu är Älva tillbaka till sitt rätta jag och låter sin mamma sova, det uppskattas. Själv sov hon till 09.00.
Jonas är hemma sjuk och min hals känns inte helt okej.
Har försökt förklara för han att det blir stryk om han smittar mej men han verkar inte lyssna.
För att förtydliga, stryk = ett skämt !! Så ingen behöver tro att jag är en mans misshandlare, även om det kanske vart lockande vissa gånger. Dock inte i detta förhållandet ;)

Nu ska mammas lilla Docka får frukost så jag säger, ha det asbäst idag vänner.
Puss på er !


1 kommentar: