fredag 23 december 2011

Jävla dag !!

Vilken jävla dag..
Varför blir man alltid stressad dagen innan jul ?
Trots att man har fixat med allt innan.. tror man iallafall.
Upp i morse, ut på stan o fixa lite klappar vi kom på i sista stund, iväg till gymmet - grymt omotiverad  så jag hade nog fått ut mer av att ligga på soffan.
Hem, duscha, iväg igen för jag mitt jäkla smartass har som vanligt glömt att fixa nåt till min brors grav !
Sen hem till pappa för att lämna en lite julklapp eftersom det sket sej big time med att vi skulle dit på julbord ikväll. Ett av de andra barnen som skulle dit har fått vattenkoppor som han vill vi inte träffa.
Ska inte den som är sjuk stanna hemma kan man tycka ?
Jo.. men det är en lååång historia som jag inte orkar dra så vi bestämde oss för att vara dom som stannar hemma.
Finns inte en chans i helvetet att jag medvetet kommer smitta min 10 månaders dotter med vattenkoppor, inte när hon är så lite. Är en annan sak när hon är 2-3 år.
Sen så har ju faktiskt inte jag heller haft det och skippar helst det under jul & nyår... eller under nån annan tid på året med för den delen.

Nu är jag iallafall hemma i min soffa igen..
Då kommer jag på att jag inte hunnit äta nåt än sen frukost.
Fan va trött jag blir !!!!
Får se det ligger nån matlåda i frysen.. orkar inte laga nåt.

Nu har jag fått spy lite skit här.. Så nu får ni ha en mysig eftermiddag.
Puss !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar