fredag 9 december 2011

Åpen och Kelig

Kan den förbannade jävla tanden komma nu ? 
Älva har haft jätteont i munnen hela eftermiddagen för att en eller två tänder där uppe är på väg. 
Så nu önskar jag att de kommer igenom i natt.. Gett henne alvedon så förhoppningsvis sover hon bra.

Step Brothers på Tv3 kl 20.00 ikväll, Missa inte !!
Gissar att de flesta ska se Idol finalen men den går ju i repris imon.. denna filmen är mycket roligare. Visserligen så går den ju att hyra eller "låna" hem från internet men det hör inte hit !

Blir nog att behålla dom svarta bågarna trots allt. 
Får ju helt enkelt beställa ett par silvriga med sen. 
Orka skicka tillbaka och hålla på... det är inte min grej. 
Har inte tålamod att vänta på sånt jag vill ha nu !

Tycker det har vart dåligt med vinster i bloggtävlingar de sista.. alltså dåligt med vinst för mej. Andra vinner ju. Behöver nåt nytt och behöver lite tur så imon vill jag gärna ha ett "vinnarmail" 
Tack på förhand !
Nää jag är inte alls åpen ! 
Och för er som inte vet vad det betyder så är det alltså - åpen = girig !
Det är såna ord vi använder här nere på västkusten. 
Vi använder även Kelig. Och jo det vet jag att resten av landet oxå gör men hos er betyder det bara gosig. Här har det 2 olika meningar. Kelig = tråkig eller gosig.
Så nu var det slut på svenska lektionen. 
Snart dags för grönsaker med dipp , MUMS ! Ja och film då.


1 kommentar:

  1. Hej! :D Var gärna med i min nya tävling:
    http://adaras.se/2011/december/lucka-9-vinn-nagellacket-zinfandel-fran-isad.html#comment

    ALLT du behöver göra är att kommentera! :) Du hittar även tävlingar om Zumba fitness, presentkort, underkläder, album och iphone-skal i min tävlingskategori. Flera tävlingar avslutas i veckan så passa på! :D
    http://adaras.se/category/tavlingar.html

    P.S Ursäktar om du inte vill ha tävlingstips! <3

    SvaraRadera