tisdag 27 december 2011

Fira tisdag !

Nu är cykeln såld och jag är lite mindre fattig.
Det är väl tur att man har en hårt arbetande kille som kan betala hyran :)
Min lott faller på att betala maten.. ja den jag handlar iallafall.
Storhandling är ju inte riktigt Jonas grej så det får jag stå för.. Lite egentid kan man säga.

Idag har jag sprungit, fy satan va skönt. Gick jäkligt lätt men det var väl för att jag längtat så efter det.
Imon ska det styrketränas, spinnas på fredag & springa på lördag. Så det blir lite träning denna veckan trots nyårsafton och andra öppettider.
Fick ju 1 timms personlig träning av Älva & Jonas i julklapp så nu ska det bokas tid för att mäta fettmassa, muskelmassa och allt annat som mäts :) Spännande !
Sist jag gjorde en sån mätning var för 2,5 år sen och jag hade inte tränat ordentligt på flera år.
Lite bättre resultat nu får man väl hoppas.

Vi firar att det är tisdag med tacos & Harry Potter film.
Ha en asbra tisdag ni med !

1 kommentar: