torsdag 8 december 2011

Miss me ? ;)

Go kväll gott folk, har ni saknat mej ? :)
Plockade fram nötter & ädelost lagom till att Du är vad du äter börja, det slår fan aldrig fel.
Nu sitter jag bara och inväntar att Jonas ska komma hem.

Har lagt ut min brors superfina Kronan cykel på Facebook loppisen, och förhoppningsvis blir den såld nästa vecka, är nån som ska kolla på den iallafall. Nog för att det är min brors cykel.. han lever alltså inte längre, så det är ju klart att den har ett visst värde för mej. Men jag har redan en cykel och Jonas hatar att cykla på den.. eller hatar är väl ett starkt ord. Han föredrar att inte göra det kan man säga. Problemet är nog att han är för kort för den, haha. Men det skulle han nog aldrig erkänna.
Huuuuur som helst. Bättre att sälja den än att den ska stå i källare och ta plats.
Visst kan man väl ta 1000kr för den ?



Visst har den ett par år på nacken men är inte cyklad på så mycket. Och den behöver lite service men den kostar 5000kr ny..
Jag tycker i vart fall att den är asläcker !

Imon blir det träning och tacos... det är fredag det !
Och kanske kanske kanske att mina glasögon hinner komma innan helgen.
De hade skickat dom idag, vilken jäkla service ! Beställde dom igår.
Heja Lensway !!! Nu ska dom bara passa med... men det blir nog asbra !



2 kommentarer:

  1. Dagens blogg är avslutad :) Kolla om du vann, och glöm inte att anmäla dig igen! :D

    SvaraRadera