onsdag 28 december 2011

Världens bästa år !

Huvudvärk hela kvällen igår men klarade mej ändå igenom en Harry Potter film.
Älva är inne i en rolig period när hon vägrar somna inför natten, kanske är det julens alla intryck som stör henne när hon ska sova. Hennes mamma tycker det är jäkligt drygt iallafall.
I förrgår tod det 2 timmar för henne att somna och igår 1,5 timme, jippi !
Är som att hon somnar till i 2 minuter men vaknar igen... hela tiden.
Håller tummarna på att det gått över till ikväll.

Nu blir det snart gymmet och styrketräna lite.
Sen kommer mamma hit och färgar risbusken på mej.. förhoppningsvis klipper hon det med.
Ser ju inte riktigt klok ut i huvudet, måste ha det uppsatt.

Snart är 2011 över och det varkar vara förvånansvärt många som är glada över det.
Visst vissa förstår jag ju där året har innehållit sjukdomar & dödsfall, men alla andra kan väl inte haft ett så dåligt år ??
Jag höjer ju givetvis år 2011 högt över molnen eftersom det var ju i år vår älskade lilla Älva kom till oss, bästa året nånsin om ni frågar mej !
Världens bästa år helt enkelt !
Hoppas på ett riktigt bra 2012 med. Kanske hittar vi vårt drömhus då ? :)


Nää nu ska jag bli stark.
Ha det bäst alla !


1 kommentar:

  1. Förstår att du tycker att 2011 var ett bra år. För oss var det ju 2010 =) sen var 2009 ett bra år med men 2011 har jag inte haft någon större tur med. en transport sträcka för mig..

    SvaraRadera