lördag 24 december 2011

Dagen vi alla väntat på är här !

Då var dagen som vi alla väntat på i 1 år äntligen här - julafton !
Det är lustigt att när man vaknar så känns det alltid som vilken vanlig dag som helst.
Jag vaknade redan 6.30, eller ja Älva väckte mej.
Men när hon fått sin frukost och somnat om tänkte jag att det är lika bra att gå upp.
Hade ända satt klockan på 7.30 så nu väntar jag på att Jonas ska vakna till liv så vi kan titta på
Tomten är far till alla barnen innan dagen börjar på allvar.
Ska öppna lite klappar med :)
Onödigt att släpa med varandras julklappar till våra föräldrar för att sedan släpa med dom hem igen kan man tycka.

Planen för dagen är inte så jobbig som jag brukar tycka den är.
Först till min mamma sen till Jonas föräldrar.
Måste förbi mormor och morfar med en julklapp oxå.. och till brors grav och lämna "klapp" till han.

Vanligtvis och under de senaste 14 åren har jag hatat denna dag.
Men sen Skrollan kom så känns allt mycket bättre.
Hon har gett mej julen tillbaka... hahahahaha, my god va sliskigt det lät !

Hur som helst.. Vill önska er alla världens bästa jul !
GOD JUL ! 
Ha nu världens bästa dag och ät tills ni kräks !


1 kommentar:

  1. Vara med i min fantastiska tävling där två vinnare dras & får någon valfri vara från pinkoholic.se? (sjukt mysiga luvtröjor värde 800 kr, + rosa mjukisbyxor & sånt finns där)

    Isåfall klicka här --> http://kkungenduvet.blogg.se/2011/december/fantastisk-tavling-vinn-valfri-produkt-fran.html#comment

    SvaraRadera