fredag 16 december 2011

Slagsmål med en 10 månaders !

Vi har slagsmål här hemma.. Ja man kan nästa likna det vid ett slagsmål.
Vad det gäller, jo jag ska "suga" näsan på Älva.
Vilket är ett måste men vilket hon skiter fullständigt i.
Får riktigt dåligt samvete när jag måste hålla fast henne för att kunna komma åt näsborren men hon kanske tackar mej när hon blir äldre... eller inte. Vilket fall som kommer hon ju inte komma ihåg detta "trauma"
Det är det bara jag som gör.

Jäkla bra uppfinning måste jag säga !


Funderar på att beställa mer kläder från http://www.pompdelux.se/ till Älva.
En storlek större så hon kan få dom på sin 1-årsdag. Lika bra att passa på när de har rea.
Känns lite sjukt att planera inför hennes 1-årsdag dock, var tar tiden vägen ? Var ju inte längesen hon föddes !? 
Mammas stora tjej ! 

En styck "nykläckt" unge. Kan ju inte annat än ääälska munnen, haha. 

Så liten hon var då... Trots att hon nästan vägde 4kg.
Men man glömmer ju så fort.. När man träffar vänner med små bebisar på typ 2-3 månader så är det svårt att tänka sej att ens egen nånsin vart så liten.. Det var ju faktiskt inte så längesen min var det, men som sagt man glömmer snabbt ! 
Tyvärr...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar