fredag 9 december 2011

Storm ja.

Ja nu är det väl verkligen dags att skriva några rader här..
Vart full rulle sen vi vakna idag.. Ställde inte klockan.
Utan mitt mänskliga larm i form av min dotter väckte sin mamma 8.30.
Mat har blivit lagad.. Idag ska lilla Dockan få avnjuta en stor favorit, spagetti & köttfärssås !


Mumsfilliasgott "säger" Älva

Detta innehåller:
Köttfärs
Riven morot
Champinjoner
Lök
Krossade tomater
Grädde
Massa basilika
Spagetti


Annars är det mest storm här så det blir att hålla sej inne. Visserligen kommer Älvas farmor sen och passar henne så att jag kan sticka och träna men det känns inte så lockande att ge sej ut över huvudtaget faktiskt. Tänk om en takplatta blåser ner i skallen på mej.. det vore ju tråkigt tycker jag.
Och Jonas har bilen så den kan jag inte använda.

Imon ska vi på eftermiddags öl/vin på Stadshotellet för att fira Åsa som fyllt 30 år i veckan. 
Ska bli väldigt trevligt tycker jag :) 

Här kan man stå och vara söt... och klämma fingrarna :)


Här kan man sitta och vara söt.... och dansa :) 


Ha en bra dag folk.
Kram !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar