tisdag 13 december 2011

Det blev ett par !

Det blev ett par svarta boots..
Passar dom inte får väl mamma dom i julklapp (detta läser du inte mamma)

Dom bruna är ju 10ggr snyggare men dessa funkar väl med ? 


Nu tycker jag det är dags för te, ädelost & nötter. Har blivit lite dåligt med det den senaste tiden. 
Imon blir det finbesök av CH :) 
Skvaller kärringar som oss har ju massa att prata om. 

Ni har kollat youtube länken jag la in igår va ? 
Om inte, GÖR DET !! Jag skrattar typ fortfarande. 
Men det är ju min humor med.

Puss på er !



7 kommentarer:

  1. Kul, då kanske du får dom ifall jag inte gör det :)

    SvaraRadera
  2. Skitsnygga! Jag har ett par liknande faktiskt :)

    Och förresten skulle jag gärna tipsa om en tävling i min blogg, om du inte ser det som reklam förstås... :) Jag har iaf en tävling där man kan vinna en jättensygg jeansskjorta i valfri storlek 80-140 från Ebbe, du borde spana in tävlingen om du är intresserad! Min dotter har en likadan, jättefin! Här är inlägget: http://hejtina.blogg.se/2011/december/tavling-julklappstips.html#comment

    SvaraRadera
  3. Nu är vinnaren dragen - Klicka in dig för att se om just du vann en plats

    Ny omgång är startad
    http://shapeful.blogg.se/2011/december/vill-du-synas-2.html

    SvaraRadera
  4. Men vad kul, vad skönt! Håller tummarna för dig! Det är min dotter som drar vinnaren så man får hoppas att hon gör ett bra jobb ;)

    Och det är ju alltid lite svårt med skor man beställer, men just vinterskor brukar funka rätt okej på fötterna. Svårare med klackskor tycker jag.. Fast iof, allt det här med sockor hit och dit och allt vad det är nu på vintern kan ju göra det lite svårt med vinterskor också kanske..

    SvaraRadera
  5. Tjo! Skulle du vilja kika in hos mig och säga vad du tycker om min blogg? Bra/dåligt? Skulle va kul å veta vad andra tycker (:

    Ha en bra tisdags kväll! Kram

    SvaraRadera
  6. vinnaren av rougen i julkalendern är dragen! här hittar du vinnaren:
    http://hannalovisasol.se/2011/december/utmattad.html#comment

    hoppas du haft en bra dag annars?
    kram, http://hannalovisasol.se

    SvaraRadera