lördag 10 december 2011

A Keeper !

Hemma igen..
Känner mej snurrig efter 1,5 mellan öl, det är inte okej.
Får bli en kopp kaffe på det.
Men oj vad trevligt det var.. Träffade vissa vänner och även bekanta jag inte sett på länge.
Och Älva var ganska glad trots förkylning och bissar som spökar.
Gick runt och utforskade mammas gamla arbetsplats, det var väldigt spännande tyckte hon :)

Jag är för övrigt nöjd med brillorna och har bestämt att de är "a keeper" så nu släpper vi (jag) detta ämnet. Blir som sagt kanske ett par silvriga med. Är ju bara bra om jag älskar dom och vill använda dom alltid. Är ju ganska kass på det annars.

Väntar på Jonas som stannade kvar en stund, så vi kan laga mat. Fläskfilé, rödvinsås och mumsig sallad me pinjenötter ! Ja det kommer ju givetvis vara annat än bara pinjenötter i.
Imon måste jag komma iväg till gymmet med.. Det är helt okej om ni pushar mej :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar