tisdag 6 december 2011

Nu så !

Go kväll där ute ?
Vad gör du ikväll ?
Jag har äntligen fått äta och sitter nu med en kopp te.
Älva tyckte inte alls hon skulle sova utan va rasande.. och hennes mamma var hungrig.
Men börjar lära mej att när hon är sån (vilket hon som sagt bara har vart sista veckan och aldrig innan) så är det nästan lika bra att låta henne skrika. Såvida hon inte är ledsnast i världen för då går jag ju såklart in.. Men efter att hon hållt på i typ 20 minuter så struntade jag i henne.. lämnade rummet och hon börja skrika.. oj vad arg hon var. Men efter kanske 1,5 minut sluta hon och när jag titta in en stund senare så är hon tokdäckad.. kunde hennes mamma äntligen få äta sin förbannade räksallad.

Nu är jag mätt men äter ändå valnötter, måste va beroende tror jag.
Jag har många beroenden känns det som.. typiskt.

Försöker få sålt mina fina ek hyllor, förstår inte varför ingen nappar.
Ja anledningen att jag inte ska ha kvar dom är för att det inte finns nån plats för dom... plus lite annan personlig skit.

Vill du kanske ha dom ? Superhäftiga och sjukt snygga uppe på väggen.
400kr/st eller 700kr för båda.


Om jag skulle göra slag i saken och faktiskt kolla igen mej lite på serier nu.. 

Hej så länge !!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar