onsdag 28 december 2011

YEAY !

Har äntligen fått tag på ett klädskåp till Älva, precis ett sånt jag ville ha.
Missade ju det senast på blocket när nån jäkel hann före.
Nu vart jag först !!! Visserligen får vi ta oss till Kungsbacka och hämta det men Jonas och hans pappa får åka på en liten far & son utflykt :)

Ett styck Visdalen klädskåp är snart i vår ägo. 
Kommer bli perfekt förvaring till Älvas alla kläder :)


Idag blir det en sväng till Second hand och hoppas på samma tur där, att jag hittar en byrå jag vill ha.
Vill ju helst ha en Hemnes från IKEA men är inte sugen på att lägga 2400kr på ett.
Hittar hellre ett billigt och måla om isåfall :) 
Har förmodligen blivit av med mina hyllor jag försökt få sålt med.. Fick dock gå ner i pris men folk är väl inte så rika i jultider och jag vill ju bara bli av med dom. 


Har för mej ett stort I-landsproblem idag.
Funderar på att köpa mej lite lösgodis.. Har ju inte ätit nåt sött på över 4 månader men just idag vill jag ha ! Borde jag väl få unna mej tycker jag ? 
(Fiskar efter allmänhetens okej nu) 
När jag i augusti slutade med allt socker så var ju faktiskt planen inte att jag aldrig mer skulle äta godis.
Nåväl. vi får väl se hur detta slutar.


2 kommentarer:

  1. Sandra(melanies mamma)28 december 2011 kl. 18:25

    Klart du få äta lite godis,kan inte förstå hur du klarat dej utan så länge. ;)

    SvaraRadera
  2. Haha nää det undrar jag med ibland :)
    Dock blev det inget idag, suget släppte.
    Men imon kanske ;)

    SvaraRadera