tisdag 20 december 2011

Jag, korkad ?

Idag är en sån dag då min kära pojkvän tycker att jag är typ korkad.
Gick nämligen upp samtidigt som han i morse, alltså 6.30.
Får höra hur dumt av mej det är och hade det vart han så hade han lagt sej och sovit vidare ;) Ja men det är väl klart att den som måste gå upp inte är så pigg på det.
Men jag somnade vid 22.40 igår.. sov hela natten utan att vakna en enda gång innan lilla Skrollan ville ha "frukost" vid 06.
Är ju inte varje natt man får sova helt ostört så när det väl inträffar känner man ju sej, eller iallafall jag väldigt utvilad :)
Hur som helst kommer jag säkert ångra mej sen när jag blir astrött i eftermiddag, men det tar vi då.

Idag säger vi stort GRATTIS till en av mina äldsta vänner - Persson som fyller TREA NOLLA :) 
30 år alltså om det nu var nån som var lite extra trött och småkorkad såhär på morgonen ;)
Så fort Jonas kommer hem från jobbet ska vi dit på Öppet hus ! 
Men vad köper man till en vän som fyller 30 år ??
Neeeeej jag har inte fixat nåt än. Har inte haft några pengar så det är av den enkla anledningen.
Jaja, får springa till stan sen..
Först ska jag dock springa på gymmet.
Har blivit lite dåligt med träning nu i 1,5 - 2 veckor och nu kommer julen så då lär det väl inte bli så mycket då heller.
Så man får passa på när världens bästa mamma kommer hit och passar min lilla gullunge :)


Ha en bra dag där ute !


2 kommentarer:

  1. Hej!
    Önskar dig en God Jul!
    Och om du inte redan är med så vill jag tipsa dig om min tävling jag har i samarbete med Monimo. Du är jätte välkommen att delta:) Mvh Tanja

    SvaraRadera
  2. hej! du tävlade om att vinna 2 nagellack igår i min blogg, du hittar vinnaren & en ny tävling då du har chans att vinna en väska värd 1700 kr här:

    http://eemma.se/2011/december/julkalender-lucka-nr-20.html#comment

    kram :D

    SvaraRadera