torsdag 16 februari 2012

1+1 = ?

Trött dag idag. Älva har ju som sagt börjat vakna under natten och inte kunna somna om, vilket hennes mamma tycker är väldigt jobbigt, ja hon tycker ju säkert oxå det för hon är ju dödstrött.
I natt blev det en vaken stund på över 1,5 timme. 
Trodde jag skulle frysa ihjäl, men det gjorde jag uppenbarligen inte.
Givetvis vaknar hon en timme tidigare än vad hon brukar i morse med.. tack !
Så hela förmiddagen har det vart gnäll gnäll gnäll av en trött liten flicka. 
Undra när de lär sej att lägga ihop 1+1 ? Ja sover man inte så blir man trött ;)
Nu vilar hon iallafall middag efter en riktig festmåltid. Mammas köttbullar, wow vilket hit !
Som hon mumsade i sej och lät nom nom. 
Jag blev givetvis väldigt nöjd över detta :) Husmanskostens kung liksom - alltså köttbullar, potatis & brunsås. Inte jag.


Hade tänkt att kolla ett avsnitt Criminal Minds nu när Älva vilar och sen blir det en vända till stan och lämna in bilder för framkallning. 


Min Skrolla.. så fin !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar