onsdag 8 februari 2012

Bakar bröd.. ja ni läste rätt !

Nu händer det grejer... Jag har bakat bröd för första gången i mitt liv.
LCHF bröd för att vara exakt. 
Nu väntar jag med spänning på att det ska svalna för jag är hungrig som ett as.
Hoppas det smakar bra bara.. Har vart så sjukt sugen på en macka med onsala korv nu ett bra tag så detta måste hålla måttet känner jag.

Nu ska Jonas få den stora äran att knåda min onda rygg med nån smörja mamma hade köpt. 
Gjorde ju det fina misstaget innan att åka och handla själv.. 
Det är inte att rekommendera när du inte mår bra i ryggen. Dumt gjort.

Imon är det dags för läkarbesök på BVC för Älva. 1-års kontroll & sprutor. 
Är ju alltid lika spännande att se hur hon växt sen sist men sprutorna hade jag helst sluppit. 
Sist fick hon feber och blev jätte hängig. Förhoppningsvis var det en engångsföreteelse. 

Nu har jag annat att göra, hörs sen.
Kram på er !

2 kommentarer:

  1. sv: lillkorvas vaknade med desamma så det får bli en halvegentid haha. Just nu ligger och nöjd här bredvid så jag får passa på att svara på lite kommentarer :)

    SvaraRadera
  2. Usch för ont i ryggen och dumma sprutor!!

    Ja visst är de sött !! Herregud :)
    Ja newbie är verkligen sött!

    SvaraRadera