söndag 12 februari 2012

Inga barnlåtar här inte !

Denna söndags morgon vaknar man upp till en vit stad. Ja vit som i snö då.
Mysigt tycker jag. Min mamma tyckte inte det eftersom hon måste ut och skotta uppfarten. 
Aaah det har jag inget emot ifall vi skulle bli husägare.. säger jag nu iallafall.
Skrollan har fortfarande feber, dock inte så hög men den är där och hon är ganska gosig så lite påverkad är hon allt. 
Hon går runt här i lägenheten med ett hårt tag om sin kära dinglis. Ja och nappen
Hon "får" egentligen inte ha napp mer än när hon ska sova och är ledsen. Men när man är sjuk får man ha den lite mer.. Sen hittar hon ju alla mina napp gömställen den lilla rackarungen ;) 



Nåväl.. hon är inte sjuk nog för att inte orka med morgon dans ;)
Satte på en skiva med massa Astrid Lindgrens barnlåtar och sjöng med så glatt. 
Hon kollade på mej med en blick som typ sa "va fan är detta för skit" ???
Gav det några låtar sen var det bara att inse... Vår dotter gillar bara "bra" musik (som Jonas säger) så jag satte på hennes "favorit" grupp.. eefter pappas musik då... Kamchatka !!
Och snacka om att det blev morgon dans då ! YEAY !

Men dom är ju rent ut sagt asbra så jag förstår henne. Älva rocks !! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar