torsdag 9 februari 2012

Rastlös.. och fattig.

Hemma igen. 
Älva däckade inte det minsta av sprutorna, snarare är hon jäkligt speedad. 
Vad var det egentligen i dom ?? 
Hon verkar inte det minsta öm i benen heller så det är ju bra.. Men det är klart, är knappt 2 timmar sen så mycket kan hända.


Åh jag börjar blir så sjuuukt rastlös. Hatar att inte kunna göra vad jag vill - TRÄNA ! 
Fattig är jag med.. Annars funkar det ju alltid att tröstshoppa ! Men inte ens det kan jag.
Då återstår ju bara att äta, haha. Fan va tragiskt.
Får göra mej en fruktsallad. Det känns ju ganska nyttigt iallafall. Fruktigt.


Måste bara tacka rara fina Åsa som är så söt och ringer och tipsar & trixar om min onda rygg helt attberopå, efter att ha läst att jag är "invalido" :) Du är goooo !


En av mina favorit bilder på Skrollan.. 5 månder. Lilla tjejen.


2 kommentarer:

  1. Kikar in och önskar dig en trevlig fortsatt kväll på en härlig torsdag :)

    SvaraRadera
  2. haha vad söt! :)

    Kan du hjälpa mig med en sak tror du? :)
    Jag behöver lite tips på hur man kan få bort sin ilska i sig!
    Kommentera här:
    http://djurens.devote.se/blogs/16807446/paa-sjukt-daaligt-humoer.htm#WriteComment

    SvaraRadera