lördag 4 februari 2012

Här händer det grejer !

Oj nu händer här grejer.. Jonas har dragit igång dammsugaren för första gången sen vi flyttade in i denna lägenheten... för 1,5 år sen !
Kors i taket !
Jag får den fina uppgiften att gå utanför dörren idag, magiskt kallt, typ -15 grader vilket gör det ännu kallare här eftersom vi bor granne med havet. 
Men lego skall inhandlas och kaffe till imon.
Sen får vi se om jag hinner med träning.. heller hinner gör jag väl men får se om jag orkar ;) 


Älva med sin favorit här i världen - Mormor  (hon är för övrigt en av mina favoriter med)

Gosetroll 

Bara en dag kvar till den STORA dagen :)
Alltså 1 år sen jag hade jäkligt ont.. kan vart världens längsta dag nånsin den 4 februari 2011. 
Men tänk vad värt det :) 
Känner mej helt blödig.. ni får säga till mej om ni tycker jag bara snackar gojja :)


3 kommentarer:

  1. Underbart & kul du skriver & i det hela ser jag att min sanslösa influensa inte går att jämföra med den smärtan du upplevde för ett år sen så jag kniper k-ft ;)Kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina du <3
      Haha det är lite olika soters smärta, influensa & förlossning ;)
      Men jag tycker synd om dej, var själv pissdålig häromveckan och det är inte kul nånstans. Krya på !!! :)

      Radera
  2. Vilka mysiga bilder, och du/ni har också en morgondag att se framemot.

    SV: Ja, det tycker jag absolut att du ska :-)

    SvaraRadera