tisdag 7 februari 2012

Vad hade jag gjort utan henne ??

Jonas har åkt på möte i Göteborg och vem kommer då och hjälper mej med lilla Skrollan ? 
Jo världens snällaste & bästa mamma :)
Jag har sagt det förr, jag kommer garanterat säga det 1 miljon gånger till - vad hade jag gjort utan henne ? 
Min räddare i nöden de allra flesta gånger.
Nu ska hon ta ut mej på en liten promenad.. ja och Älva med såklart. 
Jag behöver luft och röra på mej efter alla möjliga sorts "kurer" här hemma för ryggen.


Älva & Mommo !


Vad hittar folket på annars då ? :)
Skriv nåt kul, jag är uttråkad !

Kram på er

5 kommentarer:

  1. Hej!

    Tack för att du klickade på bilden, som tack har du fått en länk i det nya inlägg. Vill du ha en till? Tryck då på den nya bilden i inlägget här: http://angelica.blogg.se/2012/february/klicka-och-fa-en-lank-7.html

    SvaraRadera
  2. Så fint inlägg! Jag kollar på Top Model Sverige ;)

    - hihi ja gå med i Buzzador, det är ju helt gratis :D

    SvaraRadera
  3. Vilken snygg blogg du har! Lust att följa varann via Bloglovin? ;D

    SvaraRadera
  4. SV: Vad bra! Följer dig med nu ;)

    SvaraRadera