måndag 6 februari 2012

Still the same !

Här är det inte mycket förändrat sen i morse..
Min rygg är fortfarande av, inte ens värktabletter hjälper lite. 
Kanske är nån muskel som retas med mej.
Älvas näsa rinner ännu mer och nu har hon fått feber med. 
Yehaa !
Sjukstuga igen.. Men hon verkar inte så värst påverkad utan är pigg och glad.. än så länge. 
Så vi håller tummarna att hon fortsätter så.


Jonas är fortfarande på besiktning.. Är nog en väldigt grundlig sådan vi beställt för de har hållt på i 3 timmar och är inte klara än. 
Spännande :) 


Jag är uttråkad men halvt orörlig så det var ju himla trevligt. 
Eller röra mej kan jag men det gör ont. 
Och släpa ut barn och barnvagn känns som en jäkligt dum idé med min rygg så jag får fint sitta inne och uggla.. iallafall tills Jonas kommer hem.


2 kommentarer:

  1. SV: Ja det ska bli riktigt spännande :)

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Nu har vinnaren av veckans blogg utsetts, kika in för att se om det var du och om inte var gärna med igen :)
    http://smnmode.blogg.se/2012/february/veckans-blogg.html#comment
    Kram!

    SvaraRadera