torsdag 9 februari 2012

Väldigt dumt !

God dag på er !
I natt & idag har jag fått erfara att en långpromenad igår var nog väldigt dumt. 
Har haft så ont i ryggen att jag inte kunnat ligga på nåt sätt i sängen.
Tyckte ju det kändes mycket bättre igår men aj vilken käftsmäll idag. 
Är jäkligt trött på detta nu. Men vårdcentralen är ju ungefär lika kunniga som jag så vart vänder man sej ? Sjukgymnast ? Gynekologen ? Haha, skoja bara med den sista. Men vem vet, han kanske vet ? ;)


Idag är det i vilket fall dags för BVC som jag skrev i går. Och sprutor ja. Dessa förbannade sprutor. 
Vet inte varför jag tycker så illa om dom. Älva tycker ju bara det gör ont i ca 15 sekunder och hon kommer ju inte få men av detta senare i livet. Men hennes mamma får det, pust ! 
Tur att Jonas ska med idag. Behöver lite manligt stöd... haha !


Nu blir det en varm dusch för att "lea" upp ryggen sen storkok till Skrollan. 
Kycklinggryta i kokosmjölk får det bli. Hoppas hon gillar det.


Ha en fin dag !


4 kommentarer:

  1. Åh usch, Melker ska också få spruta idag!
    Han har redan gråtit flera gånger och är VETTSKRÄMD för det. Jag vill inte ta honom dit!
    Hoppas det går bra för er!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja och han är ju i den åldern att han vet vad som väntar, och faktiskt kommer ihåg det sen :/ Stackaren, hoppas det går bra.

      Radera
  2. usch! Lina ring nu doktorn!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Läkarna i denna staden vet ju inte mer än mej..
      De skriver ju ändå bara ut tabletter.. och det har jag ju redan.

      Radera